swiat wojowników ninja

shinobi-re odnajdz w sobie dusze wojownika ninja

Ogłoszenie

Noka Jestem administratorem tej strony zapraszam wszystkich do grania nie pożałujecie.Początkujących zapraszam do działu akademia tam prosze złożyć podanie o sygne i zapisać się do akademi ninja sensej doradzi wam jak kątynuować gre Mam też prośbe o ściąganie nowych użytkowników na nasze forum.Są za to również nagrody za sciągnięcie 1 uzytkownika=5 000 g 5 użytkowników=10 000g 10 użytkowników=ranga kage 12 uzytkowników=100 000 g i ranga kage aby otrzymac nagrode musi użytkownik grać i napisać mi na poczte info kto go sprowadził życze miłej gry by noka

#1 2009-01-27 21:58:31

Noka

Administrator

Zarejestrowany: 2009-01-26
Posty: 61
Punktów :   

aburame

Klan pochodzący z Wioski Liścia, o niezwykłych umiejętnościach i sile. Każdy członek klanu Aburame, zaraz po narodzinach zostaje składany w ofierze robakom... Ale nie są to zwykłe robaki. Po złożeniu ofiary, ciało człowieka staje się gniazdem dla właśnie tych robaków - następuje coś w stylu przeobrażenia. Robaki żywią się chakrą osoby, w której mieszkają. Użytkowniki może władać robakami za pomocą umysłu dzięki czemu członkowie klanu Aburame są bardzo skuteczni. W zamian za dom robaki oprócz swojej siły ofiarują także użytkownikowi swoją pomoc.
Z Klanem Aburame nie warto zaczynać. Są bardzo potężnymi przeciwnikami a każdy kto pragnie stoczyć walkę z jednym z nich musi być przygotowany na długą i bardzo monotonną walke.

Umiejętności specjalne:
-Kontrola robaków i pozbawianie chakry przeciwnika podczas walki
Krótki Opis:
Kontrolujesz robaki za pomocą własnego umysły żywią sie one twoją chakrą ale nie muszą tylko twoją ponieważ jeśli wyślesz robaki na przeciwnika one wyżrą ją też ale zaraz zaraz 1 robak nie wystarczy 100 robaków zeżrą 500ch.
-Natychmiastowa pomoc robaków jeśli jesteś ranny
Krótki Opis
Gdy do twego ciała dostanie sie trucizna one będą automatycznie sie jej pozbywać.Przez co masz większe szanse na przeżycie.
-Szybkie odnalezienie przeciwnika
Krótki Opis: Gdy wyślesz na przeciwnika robaki warto kazać pozostać jednemu lub dwu na jego ubraniu to pozwala na szybkie zidentyfikowanie go



Znak klanu Aburame:








Techniki:


Kikai Chuu no Jutsu







Jest to podstawowa technika Klanu Aburame. Przy jej pomocy kontrolowali swoje robaki. Najpierw kazali im wyjść z ich ciała, a potem robaki posłusznie im służyły w zamian za Chakrę. Przy pomocy Kikai Chuu, członek Aburame mógł rozkazać robakom zaatakować wroga, obronić kogoś lub znaleźć coś.
Podstawowa Technika Klanu - 1000ch. utrzymanie 100



Mushi Bunshin no Jutsu







Technika polega na utworzeniu klona z robaków.Ale nie może on atakować po ataku przeciwnika rozpada sie na robaki.Najczęściej ten klon to robacze karawami.
Od Genina wymaga 1200ch. za takiego klona



Mushi Kabe no Jutsu







Jutsu, którego używali członkowie klanu Aburame.Użytkownik wystrzeliwuje wszystkie robaki z ciała i każe im uformować okrągła barierę. Robaki tworzą ją i na dodatek cały czas kręcą się wokół co sprawia, że każdy kto dotknął osłony był automatycznie przez nie atakowany. Bardzo przydatne jako obrona przeciwko bardzo wielu słabych atakom.
Od Chuunina 2500ch.
Utrzymanie:1000



Mushi Yose no Jutsu







Bardzo przydatna technika.Brakuje robaków?teraz już nie.Wystarczy tylko przyłożyć rękę do powierzchni czegoś tam np. pnia i utworzyć za pomocą własnej chakry siec gdzie zlatują sie wszytkie robaczki w okolicy.Proste?proste
Genin 100ch.

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma sie ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bn606.pun.pl www.wisla-prokocim.pun.pl www.998straz112.pun.pl www.pathologicsquad.pun.pl www.dyskusja.pun.pl